Zakup certyfikatu

Certyfikaty zamawiane są w zbiorczych zamówieniach cyklicznie: 5ego, 15-ego, 25-ego dnia miesiąca.

Uruchomienie nowego certyfikatu/zestawu wymaga kilku kroków m.in.: dostawy karty kryptograficznej (nośnika certyfikatu), podpisania indywidualnej umowy subskrybenckiej i wgrania certyfikatu, szczegóły poniżej:

  1. W formularzu Zapotrzebowanie_na_certyfikaty należy wypełnić dwie strony: Zapotrzebowanie i Listę_imienną oraz uzyskać akceptację zakupu (Tabela akceptacji).
  2. Kompletne Zapotrzebowanie należy dostarczyć do DWI – adres e-mail certyfikaty@adm.uw.edu.pl
  3. Po zarejestrowaniu Zapotrzebowania DWI poinformuje e-mailem o nadanym numerze  ZAP.CER.2020.XXX oraz w której firmie jest realizowany zakup.
  4. Dostawa czytnika i karty odbędzie się przez Kancelarię UW (dotyczy jedynie zakupu certyfikatu w Asseco).
  5. Podpisanie umowy subskrybenckiej odbywa się w Biurach Obsługi Klienta. Do podpisania konieczny jest dowód osobisty i karta kryptograficzna-certyfikat.

Inspektor dedykowany do obsługi UW przygotowuje (wprowadza do systemu dane dot. umowy) oraz podpisuje umowy subskrybenckie w Biurze Obsługi Klienta.
Punkty Rejestracji:
Asseco –
ul. Komitetu Obrony Robotników 45D, 6 piętro, 02-146 Warszawa.
CenCert – 
ul.Jagiellońska 78, 03-301 Warszawa,  https://www.cencert.pl/Punkty%20rejestracji/.

  1. W trakcie spotkania, inspektor zweryfikuje dane z dowodem osobistym i numerem karty oraz podpisze umowę w imieniu dostawcy.
  2. Należy zadbać by obsługa IT w Państwa jednostce sprawdziła kompatybilność systemu z wymaganiami dostawcy.
  3. Maksymalnie w ciągu 3 dni od podpisania umowy, dostawca przyśle email-2 z kodem i instrukcją umożliwiającą pobranie certyfikatu od dostawcy i wgranie go na kartę.
  4. Zgodnie z instrukcją
    [Asseco] Instrukcja wgrania certyfikatu na kartę (Asseco)
    [CenCert] Instrukcja wgrania certyfikatu na kartę (CenCert)
    należy pobrać certyfikat i zapisać go na karcie kryptograficznej, tu też  trzeba zadbać o wsparcie obsługi IT.
  5. Po zapisaniu na karcie certyfikaty są gotowe do użycia, ale certyfikaty ELS/ELD należy zainstalować i aktywować w USOS wg instrukcji, DWI  potwierdzi mailem wykonanie aktywacji w USOS. Upewnij się, że czy masz odpowiednie uprawnienia, a jeśli nie, to musisz wystąpić o uprawnienia w systemie USOS .
  6. Fakturę rozlicza pracownik Kwestury obsługujący DWI, zapłata realizowana jest na podstawie kosztów zadeklarowanych w zapotrzebowaniach.

Pomoc_CenCert

Pomoc_Asseco