Zakup certyfikatu

Zestawy certyfikatów ani czytniki do certyfikatów nie wchodzą skład środków trwałych  zarządzenie Rektora z 9 września 2019r

Uruchomienie nowego certyfikatu/zestawu wymaga kilku kroków m.in.: dostawy karty kryptograficznej (nośnika certyfikatu), podpisania indywidualnej umowy subskrybenckiej i wgrania certyfikatu, szczegóły poniżej:

  1. W formularzu Zapotrzebowanie_na_certyfikaty należy wypełnić dwie strony: Zapotrzebowanie i Listę_imienną oraz uzyskać akceptację zakupu (Tabela akceptacji).
  2. Kompletne Zapotrzebowanie należy dostarczyć do DWI – adres e-mail certyfikaty@adm.uw.edu.pl lub faks 022 55 20 837.
  3. Po zarejestrowaniu Zapotrzebowania DWI poinformuje e-mailem o nadanym numerze  ZAP.CER.2020.XXX oraz w której firmie jest realizowany zakup.
  4. Dostawa karty/zestawu odbędzie się przez Kancelarię UW.
  5. Podpisanie umowy subskrybenckiej odbywa się różnie w zależności od dostawcy lecz w każdym przypadku do podpisania konieczny jest dowód osobisty i karta kryptograficzna-certyfikat.

[Asseco] Dla certyfikatów  ELS/ELD/uniwersalny/dla kierowników projektów – z inspektorem dedykowanym do obsługi UW:
– Aleksandra Rosińska tel. +48 669 992 101, aleksandra.rosinska@assecods.pl

Podpisywanie indywidualne: trzeba umówić się na wizytę w Biurze Obsługi Klienta (BOK),

Informujemy że od dnia 09-03-2020 ulegnie zmianie adres BOK  w Warszawie.

Nowy adres tymczasowy  to: ul. Komitetu Obrony Robotników 48 (dawne 17 stycznia).

Podpisywanie umów grupowe (4 i więcej umów): dziekanat/sekretariat organizuje spotkanie inspektora w jednostce UW z subskrybentami.
W obu przypadkach, czyli przed wizytą w BOK lub spotkaniem z inspektorem, dane dot. umowy muszą już być wprowadzone do sytemu. Wniosek o nowy certyfikat wypełniamy pod adresem https://panel.certum.plINSTRUKCJA SKŁADANIA WNIOSKU ZA POŚREDNICTWEM PANELU DEDYKOWANEGO

[CenCert] Inspektor przygotowuje (wprowadza do systemu dane dot. umowy) oraz podpisuje umowy subskrybenckie na terenie UW, w terminie i miejscu ustalonym przez DWI. Zapraszamy również do skorzystania z Punktu Rejestracji przy ul. Jagiellońskiej 78 tel. 22 720 79 55 https://www.cencert.pl/Punkty%20rejestracji/.

  1. W trakcie spotkania, inspektor zweryfikuje dane z dowodem osobistym i numerem karty oraz podpisze umowę w imieniu dostawcy.
  2. Należy zadbać by obsługa IT w Państwa jednostce sprawdziła kompatybilność systemu z wymaganiami dostawcy.
  3. Maksymalnie w ciągu 3 dni od podpisania umowy, dostawca przyśle email-2 z kodem i instrukcją umożliwiającą pobranie certyfikatu od dostawcy i wgranie go na kartę.
  4. Zgodnie z instrukcją
    [Asseco] Instrukcja wgrania certyfikatu na kartę (Asseco)
    [CenCert] Instrukcja wgrania certyfikatu na kartę (CenCert)
    należy pobrać certyfikat i zapisać go na karcie kryptograficznej, tu też  trzeba zadbać o wsparcie obsługi IT.
  5. Po zapisaniu na karcie certyfikaty są gotowe do użycia, ale certyfikaty ELS/ELD należy zainstalować i aktywować w USOS wg instrukcji, DWI  potwierdzi mailem wykonanie aktywacji w USOS. Upewnij się, że czy masz odpowiednie uprawnienia, a jeśli nie, to musisz wystąpić o uprawnienia w systemie USOS .
  6. Fakturę rozlicza pracownik Kwestury obsługujący DWI, zapłata realizowana jest na podstawie kosztów zadeklarowanych w zapotrzebowaniach.